2015. április 12., vasárnap

Skillet - Monster

(Szörny)

Eltitkolt oldalam
Sosem engedem, hogy lásd
Ketrecbe zárva tartom
De nem tudok uralkodni felette
Így maradj távol tőlem
A bestia visszataszító
Érzem dühét
És nem bírom visszafogni

Kaparja a falakat
A szekrényben, a hallban
Felébred
És nem tudom irányítani
Az ágy alatt rejtőzik
Testemben, elmémben
Miért nem jön senki, hogy megmentsen ettől?
Vessünk véget ennek!

Érzem mélyen legbelül
Bőröm alatt
Be kell vallanom, szörnynek érzem magam
Gyűlölöm amivé váltam
Én, szörnynek érzem magam
Én, szörnynek érzem magam

Titkos oldalam
Zárt lakat alá rejtettem
Ketrecbe zárva tartom
De nem tudok uralkodni felette
Mert ha kiengedem
Darabokra tép
És megtör
Miért nem jön senki, hogy megmentsen ettől?
Vessünk véget ennek!

Érzem mélyen legbelül
Bőröm alatt
Be kell vallanom, szörnynek érzem magam
Gyűlölöm amivé váltam
A rémálmok csak most kezdődnek
Be kell vallanom, szörnynek érzem magam

Érzem mélyen legbelül
Bőröm alatt
Be kell vallanom, szörnynek érzem magam
Én, szörnynek érzem magam
Én, szörnynek érzem magam

A sötétben rejtőzik
Fogai borotvaélesek
Számomra nincs szabadulás
A lelkem akarja
A szívem akarja

Senki sem hallja sikolyaim
Talán ez csak egy álom
Vagy talán bennem van
Hagyd ezt abba szörnyeteg!

Érzem mélyen legbelül
Bőröm alatt
Be kell vallanom, szörnynek érzem magam
Gyűlölöm amivé váltam
A rémálmok csak most kezdődnek
Be kell vallanom, szörnynek érzem magam

Érzem mélyen legbelül
Bőröm alatt
Be kell vallanom, szörnynek érzem magam
Elvesztem az irányítást
Itt van valami mélyreható
Be kell vallanom, szörnynek érzem magam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése