2015. április 12., vasárnap

Blood on the Dancefloor - Unforgiven

(Megbocsáthatatlan)

Magadba zártad titkaid
Olyan jól elrejtetted őket
Lerombolom az összes falat és megtudom, mit nem mondasz el
Tudom, hogy azt hiszed te találtad ki a teljes álruha jelmondatát
Rágjuk át magunkat ezen a hülyeségen
Látom minden hazugságod

Óvatlanná váltam, kijátszottad kártyáid
Lyukat vájtál bőrömbe!
Mélyen megvágtál
És nézted ahogy vérzek
Miközben bizonygattad ártatlanságod
Látom a szemedben
Mocskos hazugságaid
Az igazság az arcodra van írva
Úgyhogy jegyezd meg, hogy
Nem vagyok vak
Az emlékeim kitörölhetetlenek!

Szerelmed mind elpazaroltad
Valakire, aki nem törődött veled
A szavamat adom
Minden amit mondtam szívből jött, igaz volt

Ne hidd, hogy nem feledem amiket tettél
Ne hidd, hogy nem bánod meg a tréfákat
Homokba rajzoltam vonalam veled
Most te vagy az, akinek tette
Megbocsáthatatlan

Megbocsáthatatlan!
Megbocsáthatatlan!

Elvezettél a mennyország kapujához
Most a pokolban égek
Vettél valami tisztát és igazat és
És eladhatóvá tetted
Képes vagy együtt élni igaz valóddal?
Minden egyes alkalommal mikor arra gondolsz mit tettél!
Ez a játékról szól amit játszol, nem arról amit megnyertél

Azt hiszed ügyes vagy, de itt a trükk
Mindig többet fogok tudni nálad
Te választod a sorsod
Ennek a komédiának vége
Amint kisétálsz az ajtón
Ne bizonygasd a hülye hazugságaid
Mikor egyértelmű, hogy hamis vagy
Ki csinál hülyét kiből?
Én tudom az igazat
Ez a dráma több, mint amit kibírnék

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése