2014. január 5., vasárnap

Motionless in White - Burned at Both Ends

(Két végéről égetve)

Most már semmi sem maradt, ami nem szenvedésből fakad
Az idő áldozatai, történelmünk korlátai közé szorítva
Örökre elvesztem és most már azt sem tudom ki az ördöggé váltam
Hová tűnt az életem?

Kapaszkodom egy életbe, amit sosem kapok vissza
Túl nehéz elengedni
A jó vonaton vagyok, de rossz sínen
Próbálok nem kisiklani

Semmi sem olyan, mint rég
Tudom ki nem vagyok többé
Űzök valamit, mi már mögöttem van
Mikor leszek szabad?

Mi maradt az előttem álló életre?
Van jövőd ha csak emlékeidben élsz?
Mikor minden veszteség, minden szépség a múltra emlékeztet
Hogy engeded el?

Kapaszkodom egy életbe, amit sosem kapok vissza
Túl nehéz elengedni
A jó vonaton vagyok, de rossz sínen
Próbálok nem kisiklani

Semmi sem olyan, mint rég
Tudom ki nem vagyok többé
Űzök valamit, mi már mögöttem van
Mikor leszek szabad?

Megjavítandó törött ígéretek maradtak
Két végén égetve a gyertyát
Nincs fény, hogy ráleljek a haza vezető útra
De nem is tudom már, hol van a "haza"
A süllyedő hajó partra vetődött

A szenvedésnek véget kell érnie
Ami elmúlt, elmúlt
A múlt különös hely

Nézz, nézz most rám, csak egy bolond vagyok, mégis oly üres
Nézz, nézz most ránk, fény nélkül csak gyötrődve keressük a haza vezető utat

Kapaszkodom egy életbe, amit sosem kapok vissza
Túl nehéz elengedni
A jó vonaton vagyok, de rossz sínen
Próbálok nem kisiklani

Semmi sem olyan, mint rég
Tudom ki nem vagyok többé
Űzök valamit, mi már mögöttem van
Mikor leszek szabad?

Megjavítandó törött ígéretek maradtak
Két végén égetve a gyertyát
Nincs fény, hogy ráleljek a haza vezető útra
Mert nem tudom hol van a "haza"
És nélküled elvesztem minden reményem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése