2014. január 26., vasárnap

Fit for Rivals - Damage

(Veszteség)

Nem tudsz te semmit. Nem tudsz te semmit rólam.
Ha egyszer elkezdődött, sosem ér véget.
Fegyelem, minden ami én nem vagyok.
Nem tudom megállni, figyelsz?
Miért nem mondhatom ki egyszerűen mit akarok?
Oh, nem tudsz te semmit. Nem tudsz te semmit rólam.

Rombolj! Át a vonalon!
Mi lett egyértelműen tisztázva?
Rombolj! Át a vonalon!
Mi lett egyértelműen tisztázva?

Láncolj ki, fogj le.
Csak engedj el, mindig van más.
Mindent akarok, kivéve téged.
Elvesztve az irányítást, túlmagyarázva.
Oh, nem tudsz te semmit. Nem tudsz te semmit rólam.

Rombolj! Át a vonalon!
Mi lett egyértelműen tisztázva?
Rombolj! Át a vonalon!
Mi lett egyértelműen tisztázva?
Rombolj! Át a vonalon! Minden hátrahagyva.
Rombolj! Át a vonalon! Mindened megvolt, most én kaptam meg.

Alig várom, hogy lássam az arcod mikor elérem nélküled.
Úgy tűnik semmi sem úgy történik ahogy te akarod, sosem fogod elérni.
Tűnj el, tűnj el, tűnj el a szemem elől. Tűnj el...(Sosem fogod elérni)
Tűnj el, tűnj el, tűnj el a szemem elől. Tűnj el...(Sosem fogod elérni)
Nem!

Rombolj! Át a vonalon!
Mi lett egyértelműen tisztázva?
Rombolj! Át a vonalon!
Mi lett egyértelműen tisztázva?
Rombolj! Át a vonalon!
Minden hátrahagyva.
Rombolj! Át a vonalon!
Mindened megvolt, most én kaptam meg.
Nem tudsz te semmit.....

1 megjegyzés: