2013. május 11., szombat

MEJIBRAY - CRAZED BRAIN


Őrült elme

A szobában füst kavarodott törött üveggel
Könnyekben törtél ki, és hangod arra a napra emlékeztetett

Vajon miattam vannak ezek a szétszórt fájdalomcsillapítók?
De te már nem is figyelsz, a vörös esőben, amibe belerohantál

Búcsút intek a színektől foltos fürdőszobának
És ahogy kilépek az aszfalt felé, nekivágódom

Gyengéden lehunyom szemem…
Egy fehér alak felemel

Könnyekre fakadsz, pont, mint aznap?
Magam miatt utasítottál el mindig?
Sajnálnom kéne, hogy ez sosem ér véget?
Rá kéne bíznom szavaidra az életem?

Őrültség volt… még az is, amiért éltem
Megőrültem… félreismertem a békességet
Őrültség volt… még a kedvességed is
Megőrültem… nem tudok már megfelelően élni
Őrült elme

Megláttam aznap, amikor megérintettem torkodat
Teljességgel belemerültem bőröd hevébe

Őrültség volt… még az is, amiért éltem
Megőrültem… félreismertem a békességet
Őrültség volt… még a kedvességed is
Megőrültem… nem tudok már megfelelően élni

Őrült elme… Mióta elváltak útjaink, rájöttem
Őrült elme… Mit is jelent a szomorúság
Őrült elme… Testem elhagyatott, kiüresedett
Őrült elme… Nem tudok normálisan élni
Őrült elme

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése