2013. május 11., szombat

Lin - Fake Dance


Hamis tánc

Én is elindulok az álmok világa felé
Táncolok a tündöklő színpadon
Látom a padló mentén szálló tündéreket
Vérvörösre színeződik a múlt és a jövő

(hamis) Mindent
(hamis) Elfelejtettem
(hamis) Ártatlanságomban megőrültem

(hamis) Mindent
(hamis) Elfelejtettem
(hamis) Ártatlanságomban felnevettem

Itt gyülekeznek a magányos emberek
Szívük felszabadult és védtelen
Most csődöt mond az erény és az értelem
Vérvörösre színeződik a múlt és a jövő

(hamis) Mindent
(hamis) Elfelejtettem
(hamis) Ártatlanságomban kezdtem megőrülni

(hamis) Mindent
(hamis) Elfelejtettem
(hamis) Ártatlanságomban nevetni kezdtem

Varázslatos papírdarabok
Valóra váltják a gondolatot, ami átsuhant elmémen
Még ha minden romlásba is dőlne
Te, aki elhitetted velem, hogy többé nem sérülök meg
Ott leszel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése