2013. május 15., szerda

Kan Mi Youn - Won't Meet You


Nem fogok találkozni veled

Az eszem hol itt, hol ott, itt és ott
Az eszem hol itt, hol ott, itt és ott
Hol itt, itt; hol ott, ott
Az eszem hol itt, hol ott, itt és ott

Szeretsz engem, szeretsz engem
Minden nap ezt suttogod fülembe
De ma ezzel a lánnyal lógsz, holnap amazzal
A hátam mögött csináltad, de most elkaptalak

Ha folyton tagadod (azt hiszed, megbocsátok majd neked)
Ha azt mondod, csak engem szeretsz (azt hiszed, rendben lesz)
És mi van a többi lánnyal?
Ha ők csak barátok, te meg szoktad csókolni a barátaidat?

Nem fogok találkozni veled, nem fogok, nem fogok
Miért is tenném, nem fogok találkozni veled
Nem tudom, nem tudom, nem tudom
De mégis találkozom veled, miért csinálom ezt
Nem fogok találkozni veled, soha sem, de tényleg
Nem tudom, nem tudok ellenállni, megint találkozunk

Ne találkozz más lányokkal (ígérd meg nekem)
Kérlek, csak engem szeress (becsületszó)
Tudom, hogy nem bízhatok benned de
Bolond vagyok, megint beléd esek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése