2013. május 16., csütörtök

Hirahara Ayaka - Jupiter


Jupiter

Minden nap a szívemre hallgatok
Nem vagyok egyedül
Szívünk mélyén kapocs van köztünk
A végtelen időn átkelő, ragyogó csillag
Megmutatja a velünk történt csodákat
Minden nap a szívemre hallgatok
Nem vagyok egyedül
Az univerzum szívében, átölelve

Saját két kezemmel mire vagyok képes?
Fájdalomra ítélve; gyengéden lehunyom szemem
A bánat, álmaid elvesztésén kívül, az
Amikor nem vagy képes magadban hinni
Ha magány kell ahhoz, hogy megtanulj szeretni
Akkor minden elnyeri értelmét egyszer

Szíved csendjében most figyelj ide

Ha hívni fogsz, elmegyek érted bárhová
Míg könnyeidből az én könnyeim lesznek

Most pedig szorítsd magad erősen
És érezd élted melegségét

Egyikünk sincs igazán egyedül
Ahogy mindnyájunkat szeretnek
Élj, ahogy szeretnél, a ragyogó jövő felé
Én mindig énekelni fogok, csak neked

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése