2013. május 15., szerda

D - 7th Rose


A hetedik rózsa

Amit most elregélek, az a múlt, a jövő, és az igazság
A hetedik rózsa

Földre hulltam; én, a sárkány, kit a Mennyekből kiátkoztak
Fogytán volt időm, így pusztítást hoztam a világra

A mágikus fuvola a halál hangján szól, megrémítve az emberiséget

Az ítéletnapon a bánat a múlté lesz
Hamarosan szembe kell néznünk a tényekkel
A virágok koszorúja a fény felé törekszik
Imádkozzunk hát

Az igazság tükre; a vörösségből karmazsinszín virág születik
Én megmondtam; és a bibét együtt keresve a megújult vér életre kél

Ha levetkezik a fényesen izzó haragot, a lázadások alábbhagynak majd
Mind, ami romlást hozna ránk, romba dől

Az Isten nevét őrző tövistorony lesz a becsület erődje

Imádkozni, ahogy a hívőktől elvárható; teljesül a kívánság
Hamarosan szembe kell néznünk a tényekkel
A tökéletes testet fogom magammal vinni
Elvonul a halál

Az igazság tükre; az alvó Ádám testéből kiemelkedik Éva
Én megmondtam; és a végtelent mutató álom visszatér belém

Istent dicsérik, és az erdővel összhangban élnek
Mit a Föld jótékony lepelként kapott

Az ítéletnapon a bánat a múlté lesz
Hamarosan szembe kell néznünk a tényekkel
A virágok koszorúja a fény felé törekszik
Imádkozzunk hát

Imádkozni, ahogy a hívőktől elvárható; teljesül a kívánság
Hamarosan szembe kell néznünk a tényekkel
A tökéletes testet fogom magammal vinni
Elvonul a halál

Az igazság tükre; a vörösségből karmazsinszín virág születik
Én megmondtam; és a bibét együtt keresve a megújult vér életre kél

Az igazság tükre; az alvó Ádám testéből kiemelkedik Éva
Én megmondtam; és a végtelent mutató álom visszatér belém

A gyermekek kitárt karokkal haladnak át a szűk kapun
Így láthatom, hogyan virágzanak ki másodjára

Isten tudja

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése