2013. május 14., kedd

Acid Black Cherry - Yes

(Igen)

Esőtől verve, téged keresve kiáltottam
"Szeretlek, szeretlek"
A zuhogó eső hangja elnyelte hangom
Nem számít ha nem ér el hozzád
Ha szétszakít, akkor is
"Szeretlek, szeretlek"
Csak egyetlen egyszerű szó
Miért nem mondtam neked?

Odakint esik, ugyanúgy mint aznap éjjel
Hazugság, hogy az idő segít felejteni
Játszol, tűrök, duzzogsz
Ha eszembe jutnak a veled töltött napok
Ahogy mondtad
"Szeretsz engem?"
Becsaptál, hiába szerettem ahogy nevetsz

Egy egyszerű dologgal megríkattalak
Az esőtől verve
Már lehet, már lehet
Mindenkinél jobban szeretlek, de elengedtem kezed
Könnyáztatta arccal nevetve elhaló hangon
"Viszlát, viszlát, viszlát, viszlát"
Fájdalmas látnom szeretett mosolygó arcod
Szerelem, bánat, még az ég is zokogni kezdett

Bár már nem emlékszem mikor kezdődött
Még csak azt sem mondtam, kedvellek
Hé, most még, most még talán nincs késő
Zsebemben esküt nem tevő szerelem
Feléd indul

Esőtől verve, téged ölelve kiáltottam
"Szeretlek, szeretlek"
Gyengéden mosolyogva csendben behunytad szemeid
Így e kezek már nem engedik el egymást
Elhaló hangon
"Szeretlek, szeretlek"

Csak egyetlen egyszerű szó
Miért nem mondtam ki korábban?


Kérlek, elfogadnád ezt a gyűrűt?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése