2013. május 14., kedd

Acid Black Cherry - Spell Magic

(Bűbáj)

Ez is valami játék? Ma 3 hete, hogy elhagytál
Megvagyok egyedül, mint egy el nem olvadó, megrágott cukorka
Hirtelen elgyengülve cigi után nyúltam, pedig leszoktam róla
Méhem újra fáj, feltámasztva azokat az izzasztó éjszakákat

Lalala...Cseresznyével A (csók)
Ujjlenyomattal B (cirógatás)
Szavakkal C (szex)

Valahogy nem bírom ha azt mondod, "Várj!" megadom magam
Annyiszor vetetted be varázserőd, míg minden porcikám engedelmessé tetted

Lalala...harapós A (csók)
Játssz velem B (cirógatás)
Nyeld le C (szex)

Csak próbáld ki! A varázslatod akarom baby! Szelídíts meg!
Csak próbáld ki! A varázslatod akarom! Valahogy olyan szép vagy!
Csak próbáld ki! A varázslatod akarom! Csábíts el azzal ahogy kielégíted magad!
Csak próbáld ki! A varázslatod akarom! Bánts, bánts!

"Nem baj ha nem vagy a barátnőm" ez hazugság
Biztos azok a napok tettek ilyen önzővé mikor nem lehettünk együtt


Lalala...Cseresznyével A (csók)
Ujjlenyomattal B (cirógatás)
Szavakkal C (szex)


Csak próbáld ki! A varázslatod akarom baby! Akarsz még táncolni egy különleges hercegnővel?
Csak próbáld ki! A varázslatod akarom! Valahogy olyan szép vagy!
Csak próbáld ki! A varázslatod akarom! Szomorú félreértés!
Csak próbáld ki! A varázslatod akarom! Nincs miért sírni!

Mindenki..."Megcsaltalak" hülyét csinál belőlem
Szánalmas...a kóbor macskát figyelve sötéten felnevet
Értem már!...csak egy álom volt, mit varázslatától láttam
Hazugság, de...biztos vagyok benne, hogy tényleg szerelmes voltam


Csak próbáld ki! A varázslatod akarom baby! Szelídíts meg!
Csak próbáld ki! A varázslatod akarom! Valahogy olyan szép vagy!
Csak próbáld ki! A varázslatod akarom! Hülyeség, de boldog akarok lenni!
Csak próbáld ki! A varázslatod akarom! Nem lehetek boldog!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése