2013. május 14., kedd

Acid Black Cherry - Sins

(Bűnök)

Hiszem. Kérlek mondd el nekem. Jézus Krisztus.
Miért jöttem a világra? Miért élek? Nos, nincs bűnöm?
1.Kevélység 2.Torkosság 3.Irigység 4.Fösvénység 5.Restség 6.Bujaság 7.Harag
A hét főbűn, mit elmondottál. A fekete listán vagyok?

Hogy létezzen fény és sötétség
Futó pillantást vetek az árulásra és szerelemre
Csak öröm és bánat folytonos körforgása

Csak téged szerettelek
Egy videó, mi megragadta figyelmem - kifejezéstelen tekintettel meglovagolsz valakit
"Buján" rázod csípőd - aznap volt a szülinapom
Beleőrülve az "irigység"-be, a "harag" is bűn?

Hallod hangom? Imáim meghallgatásra találtattak? Jézus Krisztus!
Nem kell a mosolyod. Csak válaszolj. Esedezve kérlek!

Hogy létezzen pusztulás és újjászületés
Kétségbeesés és remény zűrzavarba torkollnak
Ördög és isten suttogása váltja egymást

Úgy tettem mintha nem látnám a szemem előtt folyó erőszakot
"Segíts...!" bár fájdalmas volt hallani
Az igazság helyett a béke jelszavával a biztonságot választottam
Elmerülve "restség"-emben bűnös vagyok?

TV híradó
"Még egy fiatal életet kioltottak"
Csak sajnálatot érzek, ez "kevélység" lenne?
Soha nem hibázó ember és hasonlók léteznek?
A választ keresve "fösvény" lennék?


Hiszem. Kérlek mondd el nekem. Jézus Krisztus.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése