2013. május 12., vasárnap

2ne1 feat. Big Bang - Lollipop

(Nyalóka)

[Dara] Nya-nya oh nyalóka
Nya-nya oh nya-nyalóka
[GD] Na, nem így toljuk

[CL] Nya-nya-nyalóka Oh te vagy a nyalókám
Nya-nya-nyalóka Oh nyalóka-ka
Nya-nya-nyalóka Srác, te vagy a nyalókám
Nya-nya-nyalóka Oh nyalóka-ka

[T.O.P.] (Hadd mondjam el nektek)
Édesebb, mint egy cukorka
Szívem akár egy robbani készülő dinamit
Elegáns srác vagyok, T.O.P.
Szerelmem csilog-villog akár egy LED

[CL] (Uh) Te pont az esetem vagy [T.O.P.] Én?
Ragyogó ragyogó csillag
Más stílust akarsz? [GD] Igen
Hadd mutassam meg ha nem gond

[GD] Most gyerünk
Szivárványszín
Abban a pillanatban, hogy megláttál, tudtam, hogy
Belém estél
Ezt nem tudod irányítani

[Dara] Ami elcsábít engem
Csak kettőnk között, ismerem titkos fényünket~

[GD] Hey csaj, dobjuk fel

[CL] Nya-nya-nyalóka Oh te vagy a nyalókám
Nya-nya-nyalóka Oh nyalóka-ka
Nya-nya-nyalóka Srác, te vagy a nyalókám
Nya-nya-nyalóka Oh nyalóka-ka

[T.O.P.] Nya-nya-nyalóka Gyere édesen
Nya-nya-nyalóka Suttogj nekem
[Bom] Nya-nya-nyalóka Gyere frissen
Nya-nya-nyalóka Téged akarlak

[GD] Nya-nya-nyalóka Csaj, te vagy a nyalókám
Nya-nya-nyalóka Oh nyalóka-ka

[Taeyang] Teljesen felpörgetsz ahogy táncolsz
Tekinteteddel máris reakcióm figyeled
Unom már, hogy minden nap kifárasztom magam
Csak maradjunk te és én F.R.I.S.S.E.K.

[GD] Most gyerünk
Szivárványszín
Abban a pillanatban, hogy megláttál, tudtam, hogy
Belém estél
Ezt nem tudod irányítani

[Minzy] Ami elcsábít engem
Csak kettőnk között, ismerem titkos fényünket~

[GD] Hey csaj, dobjuk fel

[CL] Nya-nya-nyalóka Oh te vagy a nyalókám
Nya-nya-nyalóka Oh nyalóka-ka
Nya-nya-nyalóka Srác, te vagy a nyalókám
Nya-nya-nyalóka Oh nyalóka-ka

[CL] Nya-nya-nyalóka Srác, te vagy a nyalókám
Nya-nya-nyalóka Oh nyalóka-ka

[Seungri] Ez nem pillanatnyi fellángolás
Ha behunyom szemeim, akkor is magam előtt látlak

[Daesung] Te vagy akire vágytam
Csak maradjunk így, te és én a fényben

[Mindenki] Nya-nya-nyalóka Oh te vagy a nyalókám
Nya-nya-nyalóka Oh nyalóka-ka
Nya-nya-nyalóka Srác, te vagy a nyalókám
Nya-nya-nyalóka Oh nyalóka-ka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése