2013. január 11., péntek

Radwimps - Sorya Kimi ga Suki Dakara


(Mert szeretlek)

Nem számít, hogy találkozásunk véletlen volt-e vagy sem
Mert szeretlek, mert a mostani valód jelent mindent

Nem baj ha a találkozásunk előtti emlékeiden nem osztozom
Mert én szeretlek, így szeretem magam

"Olyan viziló vagy" bár nevettél
Mert kipirult orcád elnyelte a szerelmet vagy románcot vagy valamit
De kimondhatom őszintén, "Szeretlek"

Bár ragyogó szív szégyenlősen elrejtet
Kérlek ne légy ilyen, tárd ki és próbáld körülölelni

Bárki bármit is mond az emberek akkor is szeretni fogják egymást
Ez a legjobb érzés, így gondolom

Nem számít, hogy a találkozásunk előtti csodákon osztozom-e veled vagy sem
A te javadra akarom fordítani őket, találkozni akarok ilyen csodákkal

Mikor ezek az érzések eltűnnek, akkor én is eltűnök e világról
Ilyeneket is mondhatok, mert szeretlek téged és magamat

"Olyan kopasz vagy" bár leleplezted
Először is, nem vagyok kopasz, a hajam még mindig sűrű, itt, ott, mindenütt
Hol van és mit csinál? A te "Szeretlek"-ed

A bemocskolt szavak egy nap majd felvidítanak
Az érted kimondott "Szeretlek" szó ezért létezett

Elrejtett szívem egyszer magaddal vitted
Mikor csókolózunk, ahogy behunyom szemem, gyengéden kitöltöd az űrt

Ezek a ragyogó érzések
Egy nap majd csak előlem elbújnak
Biztos ilyen dolog a jelen, mi ezért létezik

Így gondolom

Ilyen akarok maradni életem végéig

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése