2013. január 11., péntek

Radwimps - Saigo no Uta


(Utolsó dal)

Vissza nem térő tegnapok, igazán köszönöm
Oly magányos vagyok
Még nem látott holnapok, most megyek, örvendtem
Oly boldog vagyok

Valóra nem váló kívánságok, igazán sajnálom
Egy nap majd biztos...
Megvalósult gondolatok, köszönöm
Mostantól végig együtt leszünk

Kis szívdobbanások, ahogy megremegnek csak arra gondolok, hogy megvédjelek

Az, hogy ma élek, azt jelenti boldog vagyok
Bár most nem mosolygok, egymagában öröm, hogy élek

Egymást nem keresztező életek, a te részedért is küzdök
Egymásnak tett ígéretek, nem engedjük el, nem feledjük
Ígérjük meg

Egy nap valaki ezen a világon képes lesz-e kimondani
"Én már semmi után se vágyakozom"
Apró álmainkat egymás után megfesteni és elhajítani
Igazából már nem vágyunk többre

Az, hogy ma élek, azt jelenti boldog vagyok
Bár most könnyek szöknek szemembe, egymagában öröm, hogy élek

Mindent elárasztó életek, élek, itt vagyok
Oly boldog vagyok
Tovatűnt életek, egyszer majd én is elmegyek
Addig a napig...

Az, hogy ma élek, azt jelenti boldog vagyok
Bár most könnyek szöknek szemembe, egymagában öröm, hogy élek

Az, hogy ma élek, azt jelenti boldog vagyok
Bár most nem mosolygok, egymagában öröm, hogy élek
Egymagában öröm, hogy élek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése