2012. december 26., szerda

One Ok Rock - The Same as...


(Ugyanolyan, mint...)

Az egymást követő megszokott napok
Csak ugyanaz a régi nóta
Még ha úgy is teszek mintha nem tudnám mi hiányzik
Nem futhatok el magam elől

Próbáltam azt mutatni feléd, hogy erős vagyok
Mindennel elboldogulok
Az érzés, hogy tőled akarok függni
Nem több egy nagy hazugságnál

A szerelem alakja ugyanolyan, mint szíved
Nem számít ki vagy
Így mondd, hogy szívem ugyanolyan, mint tiéd

Az a szerelem mit általában kapok
Teljesen felfoghatatlan
És nem tudom igazán elfogadni
Miközben még mindig elhallgatok valamit

Nem számít hányszor mondod, nem szökhetek el
Azzal, hogy most valamit megváltoztatok
Megváltoztatok valamit, ami túlnyúlik ezen a ponton

A szerelem alakja ugyanolyan, mint szíved
Nem számít ki vagy
Így mondd, hogy szívem ugyanolyan, mint tiéd

Még ha csak rövid ideg tart is
Mikor szomorú vagy, mikor magányos vagy
Mindig melletted leszek
És minden pillanatot megőrzünk, hiszen erre való a család

Nem mondhatom, hogy
Sok bátorság szorult belém
Ha pótolhatatlan dolgok eldobásáról van szó

Néha előfordul, hogy utat engedek
És zavarni akarlak
Én a mocskos, durva

A szerelem alakja ugyanolyan, mint szíved
Nem számít ki vagy
Így mondd, hogy szívem ugyanolyan, mint tiéd

Még ha csak rövid ideg tart is
Mikor szomorú vagy, mikor magányos vagy
Mindig melletted leszek
És minden pillanatot megőrzünk, hiszen erre való a család

Túl messzire mentem túl soká
Rájöttem, hogy egész végig itt voltál
(El akarlak vinni innen)

Bármi is történjék ezen a világon
Te szeretsz engem
És mindig csendesen, kedvesen és csendesen
Figyelsz rám

Heves, mikor erős vagy gyenge vagyok
Gyengéd szeretet

És minden pillanatot megőrzünk, hiszen erre való a család
A szerelem alakja ugyanolyan, mint szíved
Így mondd, hogy szívem ugyanolyan, mint tiéd
A szerelem alakja ugyanolyan, mint szíved
Így mondd, hogy szívem ugyanolyan, mint tiéd

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése