2012. október 19., péntek

Scandal - Taiyou Scandalous


(Botrányos Nap)

Nanana...búcsú, perzselő Nap
Nanana...felrobbantó Nap
Ez elég botrányos

Egy vicc amit a tükörben látok?
Pletyka árad át rajta
Belefáradtam ebbe a gyerekes játékba

Egy harcos szívemben
Lángoló ösztönöm megállíthatatlan tűz
Nem vetted észre ezeket?

Egy lebegő, úszó káprázat
De zokogásom senki sem hallja
Még sosem éreztem ilyen idegességet
A még ismeretlen jövő már közel
Szívem tovább dobog

Ez értelmetlen, ahogy gondoltam
Nem több annál, minek képzeltem
A körülölelő Nap égeti lelkem
Nem baj ha jobb a legjobbnál, igaz?
Egy párhuzamos világ feltárul
Ne becsülj alá
Istenem, kérlek
Egy szinte felrobbantó nyárra vágyom
Egy botrányos Nap, igen!

Kiütve a kellemetlen napoktól
Ha visszatartod túlcsorduló szenvedélyed
Megfagy és többé nem érezheted

Tűzijáték táncol és hull az égbolton
De imáim nem lelnek válaszra
Nem tudom elrejteni mennyire rosszul érzem magam
A még ismeretlen jövő már közel
Ezek az érzelmek nem változnak

Ez értelmetlen, ahogy gondoltam
Nem több annál, minek képzeltem
Egybefonódó ösztöneim égetik lelkem
Nem baj ha jobb akarok lenni, igaz?

Showtime egy ismeretlen világba
Egy hűtlen nyár
Isten nevet
Egy szertefoszló álomra vágyom

Nem számít hová mész ebben a teljes sötétségben
Körbe-körbe jársz egy labirintusban
Ha ezek után van válasz, ne habozz
Hé, fuss tovább

Egy lebegő, úszó káprázat
De zokogásom senki sem hallja
Egy lebegő, úszó álom
A még ismeretlen jövő már közel
Szívem tovább dobog

Ez értelmetlen, ahogy gondoltam
Nem több annál, minek képzeltem
A körülölelő Nap égeti lelkem
Nem baj ha jobb a legjobbnál, igaz?
Egy párhuzamos világ feltárul
Ne becsülj alá
Istenem, kérlek
Egy szinte felrobbantó nyárra vágyom
Egy botrányos Nap, igen!

Meg kell őrülnöd! Meg kell! Meg kell!

Nanana...búcsú, perzselő Nap
Nanana...felrobbantó Nap
Ez elég botrányos

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése