2012. augusztus 6., hétfő

Vivid - Fake

Egy hazug vagy, de az az utolsó kedvesség mentett meg,
Mit tőled kaptam.
Most mire gondolsz? Mit érzel?
Nem számít milyen hangosan kiáltok, nem ér el hozzád.

Ezzel a hideg arckifejezéssel játszod a hülyét,
Azt hiszed nem vettem észre?
Ez a hamis ritmus olyan üres,
Nem akarom látni a holnapot, ha ilyen lesz.

Inkább nevessenek ki amiért ilyen szánalmas lány vagy
Mostanáig és a jövőben is, örökké?
Minden csókunknál érzem a közömbösség ízét,
Rosszul vagyok attól, hogy úgy teszel mintha nem látnád.

Kiszáradt szív és alul
Azok a valamiért nedves szirmok.
Ne nézz le és ne nevezz együgyűnek,
De...Szeretlek.

Egy hazug vagy, de az az utolsó kedvesség mentett meg,
Mit tőled kaptam.
Most mire gondolsz? Mit érzel?
Nem számít milyen hangosan kiáltok, nem ér el hozzád.

Illatod itt marad, üresnek érzem magam miatta,
Nem számít hányszor próbálom lemosni magamról...
Végül próbáltalak  megtörni,
Ne próbálj hülyíteni azzal a "Szeretlek"-kel.

Azt mondjak nincs olyan eső, mi nem áll el,
Akkor az én könnyeim is eltűnnek egyszer?
Megesküdtem, hogy sosem megyek vissza hozzád,
De még mindig vágyódom utánad.

Általában úgy teszel mintha erős lennél; az első és utolsó gyengeséged mit megmutattál
Még mindig gyötri szívem.
Miért mondtad "Ne menj"?
Nem számít hányszor kiáltok, nem ér el hozzád.

Ne nézz le és ne nevezz együgyűnek,
De...Szeretlek.

Egy hazug vagy, de az az utolsó kedvesség mentett meg,
Mit tőled kaptam.
Most mire gondolsz? Mit érzel?
Nem számít milyen hangosan kiáltok...

Általában úgy teszel mintha erős lennél; az első és utolsó gyengeséged mit megmutattál
Még mindig gyötri szívem.
Miért mondtad "Ne menj"?
Nem számít hányszor kiáltok, nem ér el hozzád.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése