2012. augusztus 23., csütörtök

One Ok Rock - Notes'n'Words

(Hangok és szavak)

Táncolni akarok, mintha senki sem figyelne
Szeretni akarok, mintha ez lenne az egyetlen dolog, mit ismernék
Nevetni akarok, szívem mélyéről
Énekelni akarok, mintha minden hang és szó érted szólna

Elég ez?

El akarom neked mondani, és csak ezt a módját ismerem,
És remélem egy nap megtanulod a szavakat és azt mondod, hogy
Végre látod amit én

Még egy dal hozzád, szerelmedről
Mert szeretsz engem, ki tele van hibákkal
Bár láthatnád az én szemszögemből
Mert körülötted minden egy kicsit világosabb szerelmedtől

Táncolni akarok veled, egész éjen át
Szeretni akarok, mert te tanítottál rá
Nevetni akarok, elűzni könnyeid
Énekelni akarok, mert minden hang és szó érted szól

Remélem ez elég?


El akarom neked mondani, és csak ezt a módját ismerem,
És remélem egy nap megtanulod a szavakat és azt mondod, hogy
Végre látod amit én

Még egy dal hozzád, szerelmedről
Mert szeretsz engem, ki tele van hibákkal
Bár láthatnád az én szemszögemből
Mert körülötted minden egy kicsit világosabb szerelmedtől

Egy nap sem telik el úgy, hogy ne gondolnék
Rád és a szerelemre mit nekem adtál
Bár láthatnád az én szemszögemből
Mert körülötted minden egy kicsit világosabb szerelmedtől
Az élet egyszerűen sokkal jobb szerelmedtől

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése