2012. augusztus 31., péntek

One Ok Rock - The Beginning

(A kezdet)

Csak adj egy okot,
Hogy szívem tovább dobogjon.
Ne aggódj, biztonságban vagy itt, karjaimban.
Ahogy a világ darabokra hull körülöttünk,
Nem tehetünk mást, mint kitartunk, kitartunk.

Fogd kezem
És hozz vissza, yeah

Bármit kockára teszek ha rólad van szó,
Suttogom az éjszakába
Azt mondja ez nem az én időm és ne adjam fel
Sosem álltam talpra ezelőtt
De megragadtam dolgokat, amiket nem adhatok át,
Amiket nem tudok elengedni.

Így állj fel, állj fel (Csak rohanj tovább)
Ébredj, ébredj (Csak mondd el, hogy tehetem)
Soha ne add fel
Ez az őrület már fájdalmas

Csak mondd miért, baby
Talán őrültnek tartanak
Amiért azt mondom a végsőkig harcolok
A bánattal teli ítélőképesség a látható benyomásokról szól, igaz?

Vakon, nem látom a végét
Hol is kezdem?

Szólj még egy szót, nem hallak
A köztünk lévő csend
Összhangban vagyunk, mintha semmi sem létezne
Megragadom e lehetőséget, mellyel enyém lehetsz
Egyszerűen álcázom, mit nem tudok elrejteni, mintha csupán dísz lenne

Így állj fel, állj fel (Csak rohanj tovább)
Ébredj, ébredj (Csak mondd el, hogy tehetem)
Soha ne add fel
Bánat és kibírhatatlanság

Hogy szívem tovább dobogjon.
Ne aggódj, biztonságban vagy itt, karjaimban.

Ez az emlék törött, siratott, virágzott és szétszóródott

Vakon, nem látom a végét
Nézd milyen messzire jutottunk
A fájdalom mi elől nem menthetem meg
Ezen a szinten még mindig képtelenek vagyunk abbahagyni, igaz?
Sokszor úgy tűnik elpusztul és semmivé lesz, még ha nem is létezik a vég.
Hol is kezdjem?

Szorosan megragadtam, nehogy elveszítsem,
Ha kinyitom tenyerem, mintha leesne.
Nem volt vesztenivalód és szokásod, dobd el!

Csak mondd miért, baby
Talán őrültnek tartanak
Amiért azt mondom a végsőkig harcolok
A bánattal teli ítélőképesség a látható benyomásokról szól, igaz?

Vakon, nem látom a végét
Nézd milyen messzire jutottunk
A fájdalom mi elől nem menthetem meg
Ezen a szinten még mindig képtelenek vagyunk abbahagyni, igaz?
Sokszor úgy tűnik elpusztul és semmivé lesz, még ha nem is létezik a vég.

Végre elkezdődik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése