2012. augusztus 15., szerda

Dir en Grey - 24ko Cylinder


(Nevess rám) Mindenki álmodik
(Okozz fájdalmat) Ha az idő lejár
(Emelj fel) Ellentmondásokkal teli
(Adj) Álom...
(Nevess rám) Erőltetett mosoly
(Okozz fájdalmat) Számos hazugság
(Emelj fel) Nincs hová menni
(Adj) Szerelem...ah

Nem érem el szerelmed, nem érem el szerelmem
Még most sem, nézd...
Nem érem el hangod, még saját hangom sem érem el
Még most sem, de...

(Nevess rám) Csak ahányszor megöleltük egymást
(Okozz fájdalmat) Képes vagyok szeretni téged?
(Emelj fel) Ellentmondásokkal teli
(Adj) Én...ah

Nem érem el szerelmed, nem érem el szerelmem
Még most sem, nézd...
Nem érem el hangod, még saját hangom sem érem el
Még most sem, de...

Az idő véget ér, az idő változik
Én, te, most
Az idő megperzselt folyama
Az idő megáll, az idők végezetéig
Egy láz nélküli szerelemmel, csókolózzunk és aludjunk

A vég elindít egy elcsépelt témát
Itt az idő, hogy mindent felégessünk
Ha elfeledhetnélek kételyek nélkül...
Komoly sérülés nevet rajtam
Az idő változik, az időutazás megéget engem, téged, most
A magány kinevet ahogy akar
A magány kinevet ahogy akar
Nevetsz, nevetsz
Nevetsz, nevetsz ahogy lenézel
Az idő véget ér, az idő megáll
Az idő végénél álmodd magad kihűlt halálba egy csókkal

Nem érem el szerelmed, nem érem el szerelmem
Még most sem, nézd...
Nem érem el hangod, még saját hangom sem érem el
Még most sem, de...

Az álom szertefoszlott és porrá lett, egyszer újra virágzik majd bennem?
Az álom elhagyott és én nem emlékszem
Elér hozzám hangod? De...

Az idő véget ér, az idő változik
Én, te, most
Az idő megperzselt folyama
Az idő megáll, az idők végezetéig
Egy láz nélküli szerelemmel, csókolózzunk és aludjunk
(Adj) Ha az idő véget ér

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése