2012. július 23., hétfő

Miyavi - Selfish Love ~ Aishitekure, aishiterukara

Hé Srácok, szeretlek titeket!
Átölellek egy dallammal, ami olyan édes, hogy elolvadsz
És egy kemény ritmussal, amitől elzsibbadsz,
Mindent megteszek, hogy megőrjítselek.

Mit szólsz hozzá?

Hé Srácok, magammal viszlek benneteket.
A világ még nem látott ilyet ezelőtt.
Ébren vagyunk együtt az álmainkkal,
De az éjjelt még még még nem mérgezte meg,
A világ nem ébredt fel.

Nem érdekel többé, mi történik
Csak szeressük egymást ma éjjel.

Önző szerelem
Szeress, mert én is szeretlek
Így szeretek én

Heló te egoista éjszaka!

Nincs rá szükségem örökké
Csak ma éjjel legyél mellettem.

Önző szerelem
Szeress, mert én is szeretlek
Így szeretek én

Én magamért, te magadért
Én én leszek, te pedig önmagad.

Heló ti egoista emberek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése