2012. július 6., péntek

MBLAQ - Cry


Ah, az idő számomra túl lassan telik, baby
Hallgasd csak

Próbállak kitörölni a hulló könnyekből
Csak tisztán hagyhatlak el
Oly könnyedén próbálsz elhagyni
Ne bízz a nőkben

Dermesztően hideg hang, régi külsőd
Oh, a száraz és fagyos ajkak
Hey baby mondd, mit csinálok, mit csinálok?
Visszatérsz még hozzám?

Megríkatsz (te)
Életem értelme
Ne hagyj el
Csak mondd meg miért (miért)
Oh, töröld le könnyeim, mondd, hogy oly bolond vagyok
Kiáltok, hívlak (hívlak)
Hangosan kiáltok, hívlak (hívlak)
Ez még nem a vég, oly fájdalmas
Újra és újra hívlak (hívlak)
Kérlek ne dobj el, baby

Oh baby, megríkatsz
Oh baby, megríkatsz
Oh baby, csak mondd meg miért
Oh baby, megríkatsz

Te vagy a mindenem, nem más
Inkább azt sajnálom, amit tettem
Fáj ahogy a napok egymás után elmúlnak
Nem bírom elviselni többé

Oh, fehér mielőtt tudnám, fehér
Oh, gyűlölöm eldobott önmagam
Oh baby, mondd, hogy fekete vagyok, mint ez
Teljesen megégek

Megríkatsz (te)
Megríkatsz (te)
Életem értelme
Ne hagyj el
Csak mondd meg miért (miért)
Oh, töröld le könnyeim, mondd, hogy oly bolond vagyok
Kiáltok, hívlak (hívlak)
Hangosan kiáltok, hívlak (hívlak)
Ez még nem a vég, oly fájdalmas
Újra és újra hívlak (hívlak)
Kérlek ne dobj el, baby

Nem sírok (Nem sírok)
Nem látok könnyeimtől
Nem jutok lélegzethez, bár neved kiáltom (Oh)
Úgy tűnik többé nem hallod hangom
Nem bírom magamban tartani, szükségem van rád
Megölelnél, hogy e könnyek ne hulljanak tovább?

Míg vissza nem térsz
Itt állok, minden nap és éjjel
A barátaim szánalmasnak tartanak, de nem baj, mert
Nélküled szívem, mi eddig vert,
Csak egy ráncos próbababa, akár egy üres héj
Gyere vissza szerelmem, annyira sajnálom

Ah, nem, nem, nem, nem ríkatsz meg
Belefáradva a sírásba, elájulok
Jól vagyok (Ah)
Gyere vissza hozzám, teljesen beleőrülök
Kiáltok, hívlak (hívlak)
Hangosan kiáltok, hívlak (hívlak)
Ez még nem a vég, oly fájdalmas
Újra és újra hívlak (hívlak)
Kérlek ne dobj el, baby

Oh baby, megríkatsz
Oh baby, megríkatsz
Oh baby, csak mondd meg miért
Oh baby, megríkatsz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése