2012. július 6., péntek

Escape the Fate - World Around Me


(A világ körülöttem)

Nem próbállak elbuktatni,
De elvesztél a felhőkben.
Sosem panaszkodtam,
De te vagy a világ körülöttem, lassan megölsz.

Nem akarok követelőzővé válni,
Csak tudni akarom miért élünk és halunk
Egy hazugságokkal teli világban,
Függővé válva attól, ahogy összeomlunk és égünk.
Mindent feladtam, most te jössz.
Figyelsz, figyellek,
Nem akarom meglátni a legrosszabbat benned,
Így kérlek ne hagyd, hogy így legyen.
Így legyen, így legyen, így legyen, így legyen
Így legyen, így legyen, így legyen, így legyen

Letaszítottál és világossá tetted,
Ahogy süllyedtem a mélységbe.
Bámulom a világűrt az óceán fenekéről,
Teljesen körülvesz, lassan megöl.

Nem akarok követelőzővé válni,
Csak tudni akarom miért élünk és halunk
Egy hazugságokkal teli világban,
Függővé válva attól, ahogy összeomlunk és égünk.
Mindent feladtam, most te jössz.
Figyelsz, figyellek,
Nem akarom meglátni a legrosszabbat benned.

Felém úszó árnyak,
Fény ölelésében.
Kinyújtom kezeim,
Ujjaimmal az ég felé mutatok.
Ezért mondd meg mit tegyek,
Nem akrom megmondani én is neked.
Csak veled akarok lenni,
Csak végig akarom csinálni.

Csak végig akarom csinálni ezt az életet

Csak, csak, csak, csak
Csak, csak, csak, csak
Csak, csak, csak, csak
Csak, csak, csak végigcsinálni ezt az életet.

Nem akarok követelőzővé válni,
Csak tudni akarom miért élünk és halunk
Egy hazugságokkal teli világban,
Függővé válva attól, ahogy összeomlunk és égünk.
Mindent feladtam, most te jössz.
Figyelsz, figyellek,
Nem akarom meglátni a legrosszabbat benned.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése