2012. július 7., szombat

DBSK - Why did I fall in love with you?

(Vajon miért szerettem beléd?)

Vajon végül miért szerettem beléd?
Nem számított mennyi idő telt el
Úgy gondoltam mindig itt leszel mellettem
Azonban az út mit választottál, egy másik ösvény

Vajon miért nem tudtam elmondani neked semmit sem?
Napról napra, éjről éjre egyre mélyülő érzelmek
Túláradó szavak
De rájöttem, többé nem érnek el

Azóta a nap óta, mikor először találkoztunk
Úgy éreztem már ismerlek
Túlságosan is egyértelmű volt összeolvadásunk

Természetes volt számunkra, hogy mindig mindenhová együtt menjünk
Mi ketten együtt nőttünk fel
Azonban az út mit választottál, egy másik ösvény


Vajon végül miért szerettem beléd?
Nem számított mennyi idő telt el
Úgy gondoltam mindig itt leszel mellettem
(De többé már nem)

Ezen a különleges jelentést hordozó napon
A napon, mikor derült arccal állsz
Gyönyörű vagy, miközben Istenhez imádkozol

Valaki mellett, aki nem én vagyok
A látvány mikor megáldanak
Hogy engedhetnélek így el?

Vajon végül miért szerettem beléd?
Az akkori énünkbe
Többé nem térhetünk vissza (átgondoltam) többé nem térhetünk vissza (átgondoltam)

Vajon miért nem szorítottam erősebben a kezed?
Nem számít mennyi idő telt el
Te mindig mellettem voltál (így marad)

De még mindig, még ha már nem is vagy mellettem
Azért imádkozom
Hogy légy boldog örökké
Nem számít milyen magányossá is tesz (mennyire magányos)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése