2012. július 27., péntek

Ayaka - Sha La La


A gyenge szívemből kiáltó lány én voltam,
Mikor ráébredtem, mennyire menthetetlen vagyok.
Gyengéden megérintetted még be nem gyógyult régi sebeim,
És szorosan öleltél.

Nem állítom meg áradó könnyeim, hadd hulljanak,
Csak hangosan zokogok.
Majd felejtek ha eljön az ideje,
Így most nem tartom magamban.

Csak mosolyogtam, hogy megszabaduljak
A szomorú megbánástól, mi szívembe vésődött.
A jövőt, mit nem láthatok, a sötét múltat,
Mindet kiűzöm elmémből.

Nem állítom meg áradó könnyeim, hadd hulljanak,
Csak hangosan zokogok.
Majd felejtek ha eljön az ideje,
Így...

A Hold mosolyog, sha la la
Mikor egymás szemébe nézünk, sha la la
Senki sincs egyedül

Nem állítom meg áradó könnyeim, hadd hulljanak,
Csak hangosan zokogok.
Majd felejtek ha eljön az ideje,
Így most nem tartom magamban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése