2012. július 10., kedd

A(ace) - Koyoi, Juusei ga Kikoenai Machi de


(Ma éjjel, egy városban, hol nem hallatszanak a lövések)

Ma éjjel, egy városban, hol nem hallatszanak a lövések

Ha szembe kéne néznem a harcmezővel holnap
Ha nem védhetlek meg
Önmagam, kinek első alkalommal semmije sincs
Képes lesz rá, hogy találjon egy okot az életre?

A jobb kéz, mi nem változik, melegséged
Természetesen mindet megszerettem
A pillanat, mikor gyengéden elvesztünk egymás ölelésében az egyszínű éjben
Rájöttem, hogy ezt kerestem

Ma éjjel, egy városban, hol nem hallatszanak a lövések
Még egy csókot az örökkévalóság kezdetekor
Mi ketten, öleljük egymást mintha összetörnénk
Az éjjel, mikor beburkolóztunk, megfeszítve a csillagokon

A reggeli ragyogásban szívtelen vörösre színezve
Semmi sem maradt, elhajtok
Álmom valósabb volt ennél
Furcsa, így nevettem egy kicsit

Felismered majd a még nálam is erősebbet?
A biztonság kedvéért még jobban úgy viselkedem, mintha szeretnélek
Az ok, amiért néztelek azon a kissé borús napon,
Hogy rád találjak, még ha újjá is születünk

Ma éjjel, egy városban, hol nem hallatszanak a lövések
Álmodtam egy világot, hol csaka  nevetést ismerik
Szívünk mindig elválasztva
Az éjjel, mikor fogadalmat tettünk Orion esernyője alatt

Mivel nem élhetünk örökké,
Mivel mindenki eltűnik egy nap
Nem baj, ha ez a pillanat ragyog

Ma éjjel, egy városban, hol nem hallatszanak a lövések
Még egy csókot az örökkévalóság kezdetekor
Mi ketten, öleljük egymást mintha összetörnénk
Az éjjel, mikor beburkolóztunk, megfeszítve a csillagokon

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése