2012. június 8., péntek

Screw - Setsuna no Koku

(Adott pillanat)

Körös-körül az általad oly nagyon gyűlölt homály
Valamiért úgy érzem fájdalmas lenne, ha ismét találkoznánk
Mondd, hogy ez nem igaz...

Mikor lehunyom szemeim még most is előttem lebeg mosolyod, mely többé már nem tér vissza
Nem térhetünk vissza a múltba, s ha már nem is vagy itt, engedd, hogy hozzád énekeljek

S bár mindig sikerült rászedned az ügyes kis trükkjeiddel
Mivel szeretem derült, mosolygós arcod
Képtelen vagyok búcsút mondani...

Bocsásd meg szívtelenségem, amiért az adott pillanatban semmit nem tudtam észrevenni
Az utoljára látott napfelkeltét, a napokat, mikor hajnalig nevettünk, nem feledem

A hirtelen elválás során
Hátra maradt szívdobbanásokat
Engedd hallanom...

Mikor lehunyom szemeim még most is előttem lebeg mosolyod, mely többé már nem tér vissza
Nem térhetünk vissza a múltba, s ha már nem is vagy itt, engedd, hogy hozzád énekeljek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése