2012. június 19., kedd

A(ace) - Mirror of Terror


(A rettegés tükre)

Fekete és Fehér
Remény és Kapzsiság
Igazság és Hazugság
Szerelem és Gyűlölet

Szereted és szereted önmagad
Próbálsz szeretni engem, önmagad szeretve
Ezzel végül mindenki megelégszik
Egy sajátomat idéző arc nevet a tükörben

A rettegés tükre
Közeledem, míg te egyre távolodsz
Miért?
Megőrülök
Miért születtem erre az őrült világra?
A másik, bebörtönzött énem
Mindent lerombol gyengéd suttogásával

Az éjjel hátborzongató
A szerelmes szavak, miket veled váltottam eltűnnek
Az leplezett gyanúnak nevezett őrület alatt
A tükörben egy sajátomat idéző démon arca

A rettegés tükre
Mikor figyellek, lesütöd szemeid
Miért?
Szemeid
Bár elérnél ha kinyújtanád kezeid
A másik, bebörtönzött énem
Egy más világra hív

A rettegés tükre
Az eltűni látszó álom
Kitárom karom, hogy megragadjam
Megőrülök
Bár tudtam, hogy ha megérintem visszatérhetek
A másik, bebörtönzött énem
Mindent lerombol gyengéd suttogásával

Miért szeretsz engem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése