2012. május 24., csütörtök

Radwimps - Kyuuseishuu


(Megmentő)

Ha eltűnnél,
Biztos a világ is végéhez érne.
Mert a világ nem foroghat, csak benned.

Ha jól érzed magad,
Biztos a világ is veled nevet.
Mert a világ nem tűnhet fel, csak benned.

Ha eltűnnél,
Biztos én is semmivé lennék.
Mert nem élhetek, csak benned.

A reggelen, mikor találkoztam veled,
A világ engem szólított.
Gyengéden azt mondta, "Találj megmentődre".

Nem mentesz meg?

Mikor elmész, mikor nem vagy itt,
Semmi sem létezik.
Igen, ma is megmentetted a világot.

Ne törölj el, ne hagyj el,
Tartozz hozzám.
Igen, léteztél, ma is éltél.
Köszönet ezért.

A reggelen, mikor megszülettél,
Biztos a világ is akkor született.
Mindig együtt, osztozva korotokon.

Mikor álmodban megfordulsz,
Biztos magához tér a világ.
Nyugodtan megsimogatja mellkasát és visszaalszik.

Anélkül, hogy bárki észrevenné,
Összeomlás nélkül,
Történelmet írsz, szétszórod a csillagokat.
És figyelsz minket.

Nem keltesz életre?

Mikor elmész, mikor nem vagy itt,
Semmi sem létezik
Csak te és a világ tartozik hozzám.

Ne töröld el a jelentést, ne hagyj el,
Tartozz hozzám.
A világ sóhajod lélegzi be ma is.

Mikor pislogsz, a világ megáll,
Mikor eltakarod füleid, a világ csendbe merül.
Életem, akár egy pillantásod,
De a világot tenyereden hordozod.

Még ha én el is tűnnék,
Biztos tovább élne a világ.
Mert nem élhetek, csak benned.
Mert a világ nem élhet, csak benned.

Gyerünk, gyerünk, gyerünk, gyerünk,
Gyerünk, gyerünk, gyerünk, gyerünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése