2012. május 25., péntek

Radwimps - Daidarabocchi

(Óriás)

Az egyedüllét magányos dolog, de ha mindenki egyedül van,
Nem érezni magányt, mert igazából senki sincs egyedül.

"Rendes ember vagy", hogy igaz maradjon e cím,
Amit egyszer valaki nekem adott, reménytelenül próbálom megfékezni magam.

De már belefáradtam. Azt hiszem, lelépek.
Képtelen vagyok olyan emberré válni, aki könnyedén veszi a dolgokat.

Legalább e kis ideig, amíg élek,
Megleszek egyedül. Megleszek.

Az egyedüllét magányos dolog, de ha mindenki egyedül van,
Nem érezni magányt, mert igazából senki sincs egyedül.

Már nem vagyok jó, csak Isten elrontott teremtménye.
Kíváncsi vagyok hol és hogy romlottam el.
Vessük össze válaszainkat.

De várjunk! Mi van ha ez a világ csak egy szemetes,
Amibe minket, elrontott teremtményeket és semmirekellőket dobtak,
Hogy kezdjünk magunkkal valamit.

Legalább e kis ideig, amíg élünk,
Hát nem jó valakivel együtt lenni?
Hát nem jó?

Az egyedüllét magányos dolog, de ha mindenki egyedül van,
Nem érezni magányt, mert igazából senki sincs egyedül.

Az egyedüllét magányos dolog, de ha mindenki egyedül van,
Nem érezni magányt, mert igazából senki sincs egyedül.

"Mondd, ki vagy te és milyen ember vagy?" Tették fel nekem e kérdést.
Mikor egyedül vagyok, ha nincs senkim, nem értek meg senkit.
Élek egyáltalán?
Az egyedüllét magányos dolog, de ha egy párt alkotok veled,
Nem érzek majd magányt. Nem leszek egyedül.

Ezen a világon, hol az egyedüllévők összejönnek az egyedüllévőkkel,
Nem létezik magány.Senki sincs egyedül.

Soha senki sem lesz egyedül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése