2012. április 30., hétfő

X-Japan - I.V.


A tűk átszúrják a bőröm
Elmondom neked, hogy milyen érzés
Az élet csak a megtévesztésről szól?

Kérlek, ne légy egy tündérmese része
Hiszen még olyan fiatal vagy, a sajátodhoz
Elcseréljem az éltető lélegzetet a szabadságért?

(Az esőben) Téged hívlak kedves
(Hogy megtaláljam az utat) Nem látsz engem, hogy itt állok?
(Érezd a fájdalmam) Az élet a félelemtől vérzik
(Hogy megtalálja az útját) Átadom a vénáimból

A tűk átszúrják a bőröm
Nem félek ettől a kibaszott élettől

Soha nem jelentette, hogy nem tudok várni
Azt mondják, elvisz valahova
Hadd nyeljem el a hitet az injekcióval
Az élet jobb, ha átfut a fejemen szerelmem

Már játszottam ezzel a játékkal előtte, hogy megtaláljam az igazi énem!
Elvesztem belül

(Az esőben) Téged hívlak kedves
(Hogy megtaláljam az utat) Nem látsz engem, hogy itt állok?
(Érezd a fájdalmam) Az élet a félelemtől vérzik
(Hogy megtalálja az útját) Átadom a vénáimból

Érzem a fájdalmam
Érzed hol volt?
Le tudod vetkőzni a múltját a világnak?
Mikor az élet szomorú része van?
Nem lehet beállítani az árnyak fakulását,
Örökre elhalványul

Téged hívlak kedves
Nem látsz engem, hogy itt állok?
Az élet a félelemtől vérzik
Átadom a vénáimból

(Az esőben) Téged hívlak kedves
(Hogy megtaláljam az utat) Nem látsz engem, hogy itt állok?
(Érezd a fájdalmam) Az élet a félelemtől vérzik
(Hogy megtalálja az útját) Átadom a vénáimból

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése