2012. április 6., péntek

Shiki Project - Ribetsu~Miyabina Sora No Shita De~

(Elválás~a fenséges ég alatt~)

A búcsú magányos, mert túl messze kerülsz
Az út, amin járok fájdalmasan meredekké válhat.

"De" mondtad, megérintve vállam, ahogy lehorgasztottam fejem
"Nem számít, hogyan távozol, szívem veled van, hátadhoz simulva."

De azt hiszem most fájdalmas még a melegség is, mit adtál
Egy napon, egyszer majd a szomorú gondolatok megtöltik mellkasom.

Nem mondok olyasmit, hogy "egyedül vagyok"! Képes vagyok előre tekinteni és folytatni utam.
Még ha el is botlom egy kőben, képes vagyok tovább sétálni, mert te itt vagy.

A visszafelé úton, a naplementében megálltunk és együtt sírtunk.
Ezentúl is felidézve emléked, figyelni fogom egymagam.

Mikor elváltak útjaink,
Eldöntöttük, hogy üldözni fogjuk minden egyes álmunkat,
Anélkül, hogy hátrapillantanánk.

Nem számít, hány évig fúj a szél, ismét azokra a napokra gondolok.
De éneklem e dalt, így talán álmaid valóra válhatnak.

Ne mondj olyasmit, hogy "egyedül vagyok", higgy magadban.
Még akkor is, ha mélyen megsérülsz,
Biztosan képes leszel talpra állni, mert én itt vagyok.

Ha eljő a nap, mikor láthatjuk egymást ismét,
Biztosan nevetünk majd, mint akkor.

De azt hiszem most fájdalmas még a melegség is, mit adtál.
Éneklem e dalt, így talán álmaid valóra válhatnak.


Ne mondj olyasmit, hogy "egyedül vagyok", higgy magadban.
Még akkor is, ha mélyen megsérülsz,
Biztosan képes leszel talpra állni, mert én itt vagyok.
Még ha nem is áll el az eső, holnap majd biztosan kiderül,
Biztosan kiderül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése