2012. április 13., péntek

Sadie - 声 (Koe)


Hang

Mielőtt tudtam volna, napról napra rátok gondoltam.
Sok alkalom volt, mikor csak el akartam futni, vagy elmenekülni,de ti mindig ott voltatok, hogy megmentsetek.
Ha nem lett volna ez nekem, nem lennék ma az, aki vagyok.
Imádkoztam újra és újra mikor együtt voltunk, hogy folytatódjon.
Talán túlzás lehet, ám nagyon át akartam adni ezt nektek.
A hangom.

Sírni akarok a kedveseimért.
Még ha könnyeket is ejtettem néha, szeretném, hogy ez a hang elérjen titeket.
Sírni fogtok az álmaitokért.
Rendben van, ha az összes gyengeséget, amit érzünk, beletegyük e dalba.

Egy nap úgy éreztem, hogy énekelni akarok valakinek.
Rájöttem, hogy hány hozzám hasonló képes volt ösztönözni másokat.
Két dolog van az emlékezetembe vésve, mikor a színpadon állok.
Köszönöm, hogy lehetővé teszitek számomra, hogy itt legyek. Köszönöm, hogy mellettem álltok.
Talán nem illik hozzám, hogy ilyesmit mondjak,
de nagyon hálás vagyok, hogy láthatlak titeket. Nagyon hálás.

Sírni akarok a kedveseimért.
Még ha csak törött szavak is ezek, azt szeretném, hogy oltalmazzon titeket ez a hang, ami él
Sírni fogtok az álmaitokért.
Még ha egy elérhetetlen ötletnek is tűnik, hadd halljam, mikor ragyog.

Túlélni minden nap nehéz, ám mindenkinél van egy idő, mikor elkeseredetten küzdenek a folytatásért.
Én ugyan az vagyok, sok dolog van, amiket nem lehet megoldani egyedül.
Ha eljön az idő, hogy könnyeket hullajtasz a megbocsájtásért, vagy nem tudod tovább tartani a haragod, amit érzel, ha képes vagy nevetni egy kicsit, ha önmagad tudsz lenni ebben a világban, akkor ez az, ahol lenned kell.
Igen, ide tartozol.

Sírni akarok a kedveseimért.
Mindig megosztottátok velem a bátorságotok, és nem fogom elengedni a kezetek még.
Sírni fogtok az álmaitokért.
Veletek fogok sétálni a jövőbe, amit nem láttatok az álmaitokban.

Soha nem vagy egyedül, mindig mellettem leszel és én mindig melletted leszek.
Nem számít, milyen messze vagyunk egymástól, a szíved hangja mindig visszhangzik, hallom.
Sosem éreztem így egészen mostanáig. Végre megtaláltam, amit kerestem.
Nem akarom, hogy elfelejtsd, azt akarom, hogy mindig emlékezz. Hol vagy most, hol vagy ebben a pillanatban, és a holnapot majd együtt látjuk, nevetünk holnap, haladunk holnap.
Élni fogunk holnap.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése