2012. március 16., péntek

Motionless in White - Abigail

Égj, baby, égj
Ő egy boszorkány, egy boszorkány
És én eretnek vagyok.
Ezért tanulj, baby, tanulj.

Ő egy boszorkány, egy boszorkány
És én eretnek vagyok.
Ezért tanulj

Oh Abigail, hogy tehetted ezt velünk?
A bujaság terméke voltál.
(A bujaság terméke)
És most ez a kötél nyakamon
Megállítja a fejembe áramló vért.
Így most Salem, kérlek ments meg.
(Salem, kérlek ments meg)

Kérd a csillagokat, de ma
Éjjel nem mentenek meg.
Isten elhagyott téged a pokolba,
Az égből fogunk lógni.
Érzed a mellkasodat bezúzó
Kövek súlyát
Gyónj meg, gyónj meg mielőtt elfogy lélegzeted,
Gyónd meg, gyónd meg most bűneid.

Égj baby, égj

Ő egy boszorkány, egy boszorkány
És én eretnek vagyok.
Ezért tanulj
Oh Abigail, hogy tehetted ezt velünk?


Oh Abigail, hogy tehetted ezt velünk?
A bujaság terméke voltál.
(A bujaság terméke)
És most ez a kötél nyakamon
Megállítja a fejembe áramló vért.
Így most Salem, kérlek ments meg.
(Salem, kérlek ments meg)

"Nem egy hajón, még találkozunk Abigail,
De a pokolban...azt mondom Isten halott."
Látlak majd mikor találkozunk a pokolban.

Hogy voltál képes?
Mikor találkozunk a pokolban.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése