2012. március 19., hétfő

Guruguru Eigakan - Yoru no konpeki no sei nano desu

Mert azúrkék az éjszaka

Kiküldtek egy vörös papírlapot
Nekem szól, oh de gyenge vagyok
Ami meggyőzte folyton remegő szívem
Az azúrkék volt
Oh édesapám, oh édesanyám, oh szerelmem
Mi okból kell ezt tennem? Ki az oka?
Sirályok, ne sirassatok engem
Most, a végtelen tajtékos hullámok közepette

Hogy el ne felejtsem őt, úgy döntöttem, írok egy levelet
Amint írtam, még a datolya is megérett mellettem

Leginkább egy regényre hasonlított, mit régen olvastam
Hogy elfeledjem e dolgokat; magányomban elszégyelltem magam

Hogyan szökelljek, hogy ne zavarjam meg a vizet, és hasonló
Dolgokon töprengtem, amint legördült a nappal és lelkem függönye

Kék, mélykék éj
Holdtalan éjszaka
Számomra oly
Különleges éjszaka

Kiküldtek egy vörös papírlapot
Nekem szól, oh de gyenge vagyok
Ami meggyőzte folyton remegő szívem
Az azúrkék volt
Oh édesapám, oh édesanyám, oh szerelmem
Mi okból kell ezt tennem? Ki az oka?
Sirályok, ne sirassatok engem
Most, a végtelen tajtékos hullámok közepette

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése