2012. február 28., kedd

One Ok Rock - Mikansei Koukyoukyoku

(Befejezetlen Szimfónia)

Befejezetlen! Akárcsak én!
Mindenki befejezetlen!
Nehéz munka minden napot teljességében megélni,
Talpra kell állnunk minden hiba után.

Ha holnap meghalok, hagyok valamit magam után.
Életem minden napján azon gondolkozom,
Milyen ember akarok lenni.
Adok magamnak 100 meg nem érdemelt pontot.

Vagyok aki vagyok! Semmi más nem érdekel!
Emberek könnyeket hullatnak külsőségek miatt.
Így mindezek után van bátorságom...ezért élek tovább!
Az a fontos, hogy önmagam legyek.

Ez lehet akár mit tegnap láttam, hosszú idővel ezelőtt,
Vagy akár mit éppen most nézek.
Amíg nem értem teljesen ezt a túlzást és a változásokat,
Próbálkozni fogok.
Minden izgalommentes nappal, egyre közelebb kerülünk egy izgalmas naphoz.
Most és itt kezdődik változásunk...

De nem tehetünk róla, gyönyörű dolognak gondoljuk...még ma is!
Amíg élek és lélegzem, éneklem dalom!

Tudva ki az ellenségem,
Kiáltok és ugyanakkor feldobom magam szavaimmal.

Élünk, élünk.
Azt jelenti, nem baj ha hibázunk, nem igaz?

Mindannyiunknak ez az egy élet adatott.
Mit akarok mondani? Mit akarok tenni?
Azt akarom, hogy megértsétek amit mondok.
Ebben különbözünk mindannyian, ez okozza összecsapásainkat.
Oly sok lényegtelen konfliktust okozva a világban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése