2012. február 24., péntek

the GazettE - Carry?

Én vagyok a legkedvesebb vőlegény,
Hallom édes, suttogó hangod,
Már meghaltál...
Nem találtam fordítást,
A tükörképemhez.
Ő, ki nézi és sír.
Kérlek hadd ismerjek meg valakit,
Fogalmam sincs, miért...
Carry...képes vagy ennyire szeretni?
Carry...talán mellettem maradsz örökké?
Carry...ne sírj még.
Carry...Nem megyek sehova.

Ki tett engem ilyenné?
Máris sok ok van
Meghalni, ha lenne ennél könnyebb dolog.
Túlságosan is semmiség és túl boldogtalan...
Nem vagyok szellem.
Képes vagyok behunyt szemmel is látni.
Igazából mivé váltam?
Elmém mindjárt megbomlik.
Kérlek segíts...meghalok.
Nem érted? Már halott vagy...

Legalább emlákszel halálomra?
Akkor leugrottam egy épület tetejéről és meghaltam.


Carry...képes vagy ennyire szeretni?
Carry...talán mellettem maradsz örökké?
Carry...ne sírj még.
Carry...Nem megyek sehova.


Carry...örökké szeretni foglak...
Carry...viszlát, kedvesem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése