2012. január 21., szombat

Screw - Death's Door

(A halál kapuja)

Én, kit keresztre feszítettek, képtelen vagyok mozogni
Nem ismerem a tényeket, sosem hittem a jóslásban!

Halál zóna...három kétségbeesés...

Halál zóna...két hiba...
Halál zóna...egy vég...
Halál zóna...irány a halál...

Én, kit keresztre feszítettek, képtelen vagyok mozogni
Nem ismerem a tényeket, sosem hittem a jóslásban!

Halál zóna...három kétségbeesés...

Halál zóna...két hiba...
Halál zóna...egy vég...
Halál zóna...irány a halál...


Nincs víz, mit adhatnék a kifeszített kezeimben elszáradó töviskoszorúnak

Egy hazugságokkal bemocskolt szív, szinte meghasad a magánytól,

Iszunk a hasonló érzésekre, a veszteséges nap óta
Még álmokat sem vagy képes látni,
Üvegszilánkokat ismerő gyengeség, gyűlölettel telt éjszakák
Képtelen voltam mindenen és mindenkin felül egyetlen személyt szeretni
Bár létük oly fontos volt

A hang teljesen elhalt

Búcsúzom a nevedben. Búcsúzom a nevemben.


A kersztre feszítés nem old meg semmit, nem tehetem, mit szeretnék,
Nem ismerek igaz érzéseket, elmém jövendölése

Nem láthatsz át szívemen, szíveinket repedésekkel borítom
Összegyűjtöm az egymáson heverő töredékeket, miket összefoltoztam,
Ott és akkor örökkön örökké

Emlékszem a kilátásra az ablakból, éjszakák, mikor remegésem nem múlt

Képtelen voltam mindenen és mindenkin felül megvédeni egyetlen személyt,
Bár oly kedves voltál nekem...

A hang teljesen elhalt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése