2012. január 14., szombat

One Ok Rock - 20 Years Old

(20 éves)

Hé tesó, valamit mondanom kell, yeah
Kezeket a magasba, mindenki, most!!
Hé nővérem, figyeled merre járok, yeah
Nem számít bármit is mondjanak.

Az eltűnő és el nem tűnő dolgok mind egyensúlyban vannak,
Még förtelmes önmagam is.
Minden nap elfeledett és elvesztett dolgaim,
Az igazság, hogy egy bábu ruháit váltogattam.

A közeledő emberáradatban
Képtelen vagyok bárkit is felismerni.
A hátráló tömegben,
Megértettem valamit, ah

20 évesen tudtomra adod?
Bábuk ruháit cserélgettem, hogy
Bűnbakot találjak?
Ha mindezt figyelmen kívül hagyva megyek előre,
Milyen leszek 10 év múlva?
Valaki, akivé sosem akartam válni.
Anélkül, hogy megérteném okát, nem nem nem!

Hé, figyelj!! Hány dolog található meg
Ezek közül bennem?
Összehasonlítva a múlt dolgaival,
Úgy érzem minden, mit valaha éreztem igazi kincs.
Miért veszítem el érdeklődésem az idő múlásával?

A közeledő emberek áradata,
Oly nyugtalan.
A hátráló tömeg,
Az igazság az, hogy csak magányos lehetek...


20 évesen tudtomra adod?
Bábuk ruháit cserélgettem, hogy
Valamit magam mögött hagyjak?
Végiggondolom a dolgokat anélkül, hogy észrevenném,
Egyáltalán nem fontos dolgokra figyelve,
Így érzem magam!!
Azt hiszem megőrülök, nem nem nem!!

Az elmúlt 20 év alatt,
Akik elfogadnak engem,
És akik becsmérelnek,
Mikor lesz ennek vége,
Ha én lennék 80 évvel később,
Borzalmasnak tűnnék valaki számára,
Idejétmúlt ember lennék?


20 évesen tudtomra adod?
Bábuk ruháit cserélgettem, hogy
Bűnbakot találjak?
Ha mindezt figyelmen kívül hagyva megyek előre,
Milyen leszek 10 év múlva?
Valaki, akivé sosem akartam válni.
Egyáltalán nem ismerve okát...

Ha ilyen lehetséges,
teljes szívemből úgy érzem, veled akarok lenni.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése