2011. december 27., kedd

Radwimps - Yume Banchi

(Az álom címe)

Ha álmom a tegnapra bízom, megbánom.
Ha álmom a holnapra bízom, reménykedem.
Vajon mi lesz ha álmom a mai önmagamra bízom?

Ezért,
Összekuporodom, elzárkózom,
És várom a holnapot.
De miért kezdődik a ma elölről,
Mikor már holnapnak kéne lennie?

"A jelen a jövőért létezik" mondtam, de nem hiszem,
Mert a mostani önmagam a tegnapi önmagam jövője.

"Ne elégedj meg a dolgokkal úgy, ahogy vannak",
Mondtam, de képtelen voltam mosolyogni,
Mert a mostani önmagam valaki megálmodott jövője.

Csak számolom az álmaim, miket valóra akarok váltani,
Annak ellenére, hogy a valóra vált álmok zokognak.

"Most, biztos egy egykori álmot élek át,
Most, biztos valaki álmát élem át."

Csupán a ki-és belégzés nem tesz boldoggá,
Elkezdtem erre és arra vágyni,
És arra a személyre.

De mégis,
Néha látsz engem, nem te vagy. Látlak. Nem én vagyok.
Szerelembe estünk, nem? Veled vagyok és te velem.

Számoljuk az álmokat, mik valóra váltak,
Az álmok, mik nem váltak valóra, valahol, valakinek biztos...

"Itt, ahol állok valaki számára biztosan a vágyott hely,
Valaki biztos ott áll, ahová én vágyom."
Valaki biztos valóra váltja álmaim,
És én biztosan valóra váltom valaki álmát.

Bulizzunk, tánc, tánc, tánc
Fogjuk meg egymás kezét
Fogd be és mosolyogj és láthatod, milyen gyönyörű az élet
Felejtsd el az esélyeket, esélyeket, esélyeket
Miért? Erősebbé válj, erősebbé, erősebbé
Legjobb ha meztelen vagy

Miért álltam talpra?
Nem a holnapot várom?
Holnap biztosan, holnap biztosan...
Holnap biztosan találkozom


"Most, biztos egy egykori álmot élek át,
Most, biztos valaki álmát élem át."
Még mindig álmokat szövök,  miket nem válthatok valóra.

Sajnálom,
Mostantól örökké, örökké együtt leszünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése