2011. december 17., szombat

One Ok Rock - Mr. Gendai Speaker

Hey, Mr. Gendai Speaker, mi a ma valósága?
Nem értem ezt
Az élet nem a végről szól, hanem az események vezetnek a vég felé

Senki sem ad választ

Még egy irányíthatatlan furcsa helyzet, bár senki sem akarta
Távoli érzések, elértek hozzám?

Senki sem talál itt rám
Ez a titkos helyem
Senki sem ismeri és nem is fogja
De úgy érzem elvesztem érzékeim
Itt vagyok, e zugban, egyedül

Szükséged van erre az Új Valóságra, hogy kedvenceddé váljon
A kritizálás a nyomorultak idétlen szokása


Még egy irányíthatatlan furcsa helyzet, bár senki sem akarta
Távoli érzések, elértek hozzám?



Senki sem talál itt rám
Ez a titkos helyem
Senki sem ismeri és nem is fogja
De úgy érzem elvesztem érzékeim
Itt vagyok, e zugban, egyedül

Ráadásul, kimondom a váratlan igazságot
Ha egy átlagos élet keretei közé szorultál
Nem számít mit teszel, nem változik
Bár, a nap is egyszer véget ér...

(Hallotok most engem?)


Senki sem talál itt rám
Ez a titkos helyem
Senki sem ismeri és nem is fogja
De úgy érzem elvesztem érzékeim
Itt vagyok, e zugban, egyedül

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése