2011. november 6., vasárnap

Royal Pirates - Disappear

Mondd, hogy az én hibám és nem a tied
Mondd, hogy ez a vég, remélem nem
Belülről perzselsz
Dolgok, amiket soha nem akartam elmondani, elmondtam
Dolgok, amiket hallani akartál, sosem mondtam
És ez belülről éget

Megpróbálom majd magam mögött hagyni
Megpróbállak messze hagyni

Eltűnnél?
Hol még sosem voltál ezelőtt
Nem engedhetem többé, hogy itt legyél
És itt nem állítalak meg
Szóval tűnj el

Cserben hagytál, hagytad, hogy megfulladjak
Magammal kellett volna rántsalak
Minden, amit megosztottunk
Égessük el mindet látványosan

Megpróbálom majd magam mögött hagyni
Megpróbállak messze hagyni

Eltűnnél?
Hol még sosem voltál ezelőtt
Nem engedhetem többé, hogy itt legyél
És itt nem állítalak meg
Szóval tűnj el

Eltűnnél?
Hol még sosem voltál ezelőtt
Nem engedhetem többé, hogy itt legyél
És itt nem állítalak meg


Eltűnnél?
Hol még sosem voltál ezelőtt
Nem engedhetem többé, hogy itt legyél
És itt nem állítalak meg
Szóval tűnj el

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése