2011. november 21., hétfő

One Ok Rock - Pierce


Most, itt veled jól vagyok, még mindig hiányzol
Nem tudom mit tehetnék, nem teljesülhetünk be

Ez a távolság kettőnk közt sosem tűnik el
Szívem meghasad, egyre kisebbé zsugorodik

Túlcsorduló érzelmeink egyre erősebbé válnak
Uh, nehéz kimondanom

Mert mi, mi végignézzük, ahogy lassan vége
De itt van nekem irántad érzett szerelmem
Bár el tudnálak felejteni...

Minél többet gondolkozom ezen, annál
Jobban tudom, sosem feledhetlek el
Csak azt kívánjuk, hogy ez az éjszaka örökké tartson
Melletted vagyok

Bár ne lenne helyem szívedben
És nem töltöttünk volna együtt annyi időt
És szeretném, hogy tudd mi az igazság
De néha teljesen belebetegszem, oh ne
Egyszerűen képtelen vagyok ezt mondani neked, nem, nem fogom

Mert mi, mi végignézzük, ahogy lassan vége
De itt van nekem irántad érzett szerelmem
Bár el tudnálak felejteni...

Képes leszek valaha újra szeretni?
Elő tudnám hozni a boldogságot szívem legmélyéről?
Igen, csak azt kívánjuk, hogy ez az éjszaka örökké tartson
Melletted vagyok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése