2011. november 23., szerda

One Ok Rock - Adult Suit


(Felnőtt álca)

Hallod mikor kétségbeesetten zokogok?
Semmi sem alakul reményeim szerint.
Mennyi kínt és fájdalmat érzel,
Lélegzel?
Változtatnom kell a helyzeten.

Felnőtt álcát viselve
Szívem az idegességtől folyamatosan billegő mérleghinta.
Váratlan megjegyzések közepette vérkönnyeket hullatok, mint egy klinikai eset,
Szem elől vesztettem utam.
A mai erkölcstelen pillanatban, szavak rohamozzák elmém legmélyét.

Minden el van cseszve, nem igaz? Hát, add fel!
Kezdettől fogva értelmetlen volt!! Dühöngj, dühöngj, dühöngj!
Hát ez nem jó, egy rossz szokás! Elég!
Amúgy, ha felöltöztél, dönts!

Minden olyan fekete és sötét!
Színes szemüvegben és összecsapott felnőtt álcát öltve, céloz és lő gyilkos támadásommal.
Eltöröljünk mindent, mit magunk mögött hagytunk? Erős vagyok (haha)
De igazából, ja, a szabadságot nem vehetik el.

Szóval szerencsére, beállítottam ezt az egyensúlyt.
Füledbe súgom! Gyere kicsit közelebb.
Nem nagy ügy, igaz? Mi, igazságtalan ilyet mondani?
Amúgy, ha már nincs esély a győzelemre, legalább szórakozzunk jól!

Érzem e pillanatot
Senki sem veheti el
És így, oly sok esély van, miket ha nem ragadsz meg, feleslegesek!
A jelen pillanat a fontos! Nem másoktól raboltam igazságom!!

Minden el van cseszve! Mi, nem jó? Hát nem?
Szólj, ha egyetértesz!
Nem ezért veszekszünk? Ez hülyeség.
Mi lenne ha véget vetnénk ennek?
Itt a lehetőség!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése