2011. november 24., csütörtök

A(ace) - Nude


(Mezítelen)

Még ha szárnyak is nőnének
Hátamra,
Hová mehetnék?
Láncok szorításában

Erős, erős, erős
Mutasd sebeid
Igaz valód teljességében
Mutasd meg nekem

A sötét Nap alatt
Akár egy szárnyait kitáró madár
Teljes szívvel táncolva az égen
Ölts tiszta alakot
Mellettem, az örökkévalóságig

Az alakot öltő dolgok
Sorsuk szerint hamar tovatűnnek
Mintha műszörmét viselnének
Kidíszített szívek

A Hold, szél és csillagok
A létező és élő dolgok
Térdepelnek, mintha Gyönyörű Mezítelen Arcuk
Mutatnák nekem

A sötét gyémántok
Ösztönösen ragyognak
Élj nevetve
Továbbra is merülj bele oly mocskosan a szerelembe
Mellettem, az örökkévalóságig

Mintha meztelenek lennénk
Beszél lelkünk
Körülvéve a szennyes bőrt is
Kérlek nevess az utolsó pillanatig
Mellettem, az örökkévalóságig

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése