2011. október 7., péntek

Rentrer en Soi - Just Mad Pain

Csak őrült fájdalom

Éjjel váratlanul felébredtem
Ez a hang, vajon ablakot nyit a reményre?
Vagy elmém mélyéből szól?
Szemem tágra nyitom, mégse tudom
Nem találom életem értelmét

Csak őrült fájdalmat érzek
Csak őrült fájdalmat érzek

Mikor történt mindez?
Fáj a szívem, és nem múlik el

Csak őrült fájdalmat érzek
Csak őrült fájdalmat érzek

Mintha minden hazugság lenne
És minden csak megtéveszt

Felébredtem, próbálgattam szárnyaim
Könnyeimben szétszórt gyötrelem és a valóság keveredik

A zűrzavar ismét úrrá lesz rajtam
A megállíthatatlan hangok szórt tükörképet mutatnak
El lehet-e törölni?
Meg lehet-e ölni?
Szemem lehunyom, mégse tudom
Nem találok bizonyságot létezésemről

Ebben a tünékeny világban
Szívembe meredek, elborítják a foltok
És egyedül vagyok, és nem tehetek semmit
Fájdalmamban

Csak őrült fájdalmat érzek
Csak őrült fájdalmat érzek

Miért?
Ebül szerzett eszméim magamban dédelgetem
Miért?
Üdvözlöm a holnapot, anélkül, hogy a mát megérteném

Felébredtem, próbálgattam szárnyaim
Könnyeimben szétszórt gyötrelem és a valóság keveredik

Könnyeim nyomán virágzott ki
A nemlét oltalmában
A végtelenül visszhangzó hangban
Mélyen a kiégett igazságban
Él a remény egyetlen darabkája

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése