2011. október 11., kedd

Rage Against the Machine - Sleep Now in the Fire

Aludj most a tűzben

A világ az én költségem
A vágyaim ára
Jézus megáldott a jövőjével
Én meg tűzzel védem azt
Gyerünk csak, menetelj
De ne merészeld elvenni, ami kell
Bebörtönzöm és eltemetem az elkövetőket
És elhalmozom kapzsisággal a többieket
Kússz át velem a holnapba
Vagy a sírodhoz vonszollak
Ott vagyok mélyen gyermekeidben
Elárulnak majd a nevemben téged

Hé! Hé! Aludj most a tűzben
Hé! Hé! Aludj most a tűzben

A hazugság az én költségem
A vágyaim hatásköre
A párt megáldott a jövőjével
Én meg tűzzel védem azt
Én vagyok a Niña, a Pinta, a Santa María*
A hurok és az erőszaktevő, a rabszolgahajcsár
A narancssárga hatóanyagai**
Hirosima papjai
A vágyaim ára
Aludj most a tűzben

Hé! Hé! Aludj most a tűzben
Hé! Hé! Aludj most a tűzben

Mert eljött a történelem vége
Ketrecbe zárták, és csonttá fagyott
Nincs másik tabletta, úgyhogy
Nyeld le azt, amelyik megbetegít
A Niña, a Pinta, a Santa María
A hurok és az erőszaktevő, a rabszolgahajcsár
A narancssárga hatóanyagai
Hirosima papjai
A vágyaim ára
Aludj most a tűzben

Yeah!

Aludj most a tűzben
Aludj most a tűzben
Aludj most a tűzben
Aludj most a tűzben



* Az a három hajó, amelynek segítségével Kolumbusz Kristóf első amerikai felfedezőútját megtette.
** Az Agent Orange („narancssárga hatóanyag”) egy rendkívül mérgező növényirtó szer, amit az amerikaiak vetettek be a vietnamiak ellen a vietnami háború során.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése