2011. október 26., szerda

One Ok Rock - Re:make


Visszafogadtál és megmutattad, hogy te vagy az egyetlen
Leleplezted, hogy szereztél meg, rohannom kellett
Még élsz
Sosem fogom megérteni bonyolult érzéseid

Ezt az utat kell követnem, összetartozunk
Az útra, amin eddig jártam
Senki sem akart rálépni
Ez egy vad hely

Érintésedtől darabokra hullok szét
Összeszedem magam, várj egy pillanatot
Úgy néz ki sikerül
Éppen hogy
Kifutok az időből

Képtelen vagyok hinni neked
Láttalak egy másik napon, egy másik helyen
Senki sincs a közelben
Van itt valami, amit nem láthatsz vagy érezhetsz, baby
Csak azért mert én akarom, hiába próbálkozunk, sajnálom
Hiába próbállak megérteni, máris kétségeim támadnak
Van más út?

Próbállak elérni törött lábaimmal
Hányszor láttad bukásom?
De most már tudom, hogy nem csak te létezel, mint korábban
Nem te vagy az egyetlen akivel megosztok mindent
Nincs hiábavaló kísérlet, ez egy nagy hülyeség
Amennyit tudok, nem vagyok idióta
Többé nem leszek a tiéd


Képtelen vagyok hinni neked
Láttalak egy másik napon, egy másik helyen
Senki sincs a közelben
Van itt valami, amit nem láthatsz vagy érezhetsz, baby
Próbálom bemesélni magamnak, reménytelen, oh, mikor önmagam vagyok
Hiába próbállak megérteni, máris kétségeim támadnak
Van más út?


Képtelen vagyok hinni neked
Választani a megszámlálhatatlan más lehetőségek közül Nem!

Ez a győzelem iránti megszállottság nem segít, csak kétségeket ébreszt
Van más út?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése