2011. október 28., péntek

One Ok Rock - Lost and Found


(Elveszve és megkerülve)

Több remény
Ahelyett, hogy a kék ég alatt énekelnék
Olyan voltam, akár egy föld alatti börtönkalitkába zárt madár
Meggyónva bűneim

Minden rossz és jó cselekedetem
Egyszerűen csak túl sokat veszítettem
Összetöröm kalitkám
Bár még mindig üres vagyok, szárnyalni fogok az új igéért

Mikor a ritmus dobogtatja szívem
Tudom, hogy még mindig holtan állok
Bár testem reszketve izzad, mintha
Wooo

Már majdnem érzem a gyűlöletet, a dühöt,
A reggelt a vágyat
Farkasszemet nézek magammal
És érzem ahogy vérem élénken
Árad bennem

Túl sok kérdés
A papírvékony kapcsolatot egy ecsetvonás
Szétszakíthatja
Többé nem akarok bízni
Csak azt akarom, hogy tudd

Mintha csak tegnap lett volna
Mikor kissrácként bámultam az eget
De ébresztő, a játéknak vége
Visszatértem, hogy bosszút álljak

Mikor a ritmus dobogtatja szívem
Tudom, hogy még mindig holtan állok
Bár testem reszketve izzad, mintha
Wooo

Már majdnem érzem a gyűlöletet, a dühöt,
A reggelt a vágyat
Farkasszemet nézek magammal
És érzem ahogy vérem élénken
Árad bennem

Ismét visszatértem hozzád
Újat mutatnék, de nem érem el érintésed
Biztos úgy érzed, elveszted eszed

Néha elveszel
De végül valaki rád talál
Tudom, hogy még mindig holtan állok
Bár testem reszketve izzad, mintha
Wooo

Már majdnem érzem a gyűlöletet, a dühöt,
A reggelt a vágyat
Farkasszemet nézek magammal
És érzem ahogy vérem élénken
Árad bennem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése